آموزش خیاطی

درباره بلاگ
آموزش خیاطی

اینجا هر چیزی رو که یاد بگیرم میزارم تا بقیه استفاده کنن چون خودم قبلا خیلی دنبال جایی میگشتم که آموزش خیاطی رو گام به گام و با تصویر بزاره.
شک نداشته باشین که اگه دقت کنید و مراحل رو دقیق انجام بدین موفق میشین :)

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۴:۳۴

*اولین پست*

سلام
من مدتی رو کلاس خیاطی رفتم و دوست دارم چیزایی که یاد گرفتم رو با بقیه به اشتراک بزارم شاید بتونم کمک کوچیکی به کسی بکنم.
حرفه ای نیستم ولی تا جایی که بتونم سعی میکنم خوب توضیح بدم.بنظرم این مدل خیاطی(روش متری) خیلی آسون تر از الگو کشیدنه و من که خودم اصلا فکر نمیکردم بتونم حتی یه لباس ساده رو بدوزم ولی الان تقریبا تمام چیزایی که بهمون یاد داده شده رو یاد گرفتم.امیدوارم که بتونید استفاده کنید از مطالب♥

نظرات  (۱)

فداااااات بشم.خیلیییی ممنون.بخدا من فکر میکردم دامن تمام کلوش نیم کلوشه.خدا خیرت بده که با رسم شکل نشونم دادی،دنیا دنیا ممنونم🥰🥰🥰

پاسخ:
خدا نکنه عزیزم
بعد کلی مدت اومدم سر زدم
خوشحالم که توضیحاتم بهت کمک کرده♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی